screenreader.back to home

We versterken je werkgeversmerk, zodat je het juiste talent kan aanwerven, aan boord houden en tot ambassadeurschap verleiden. Al 8 jaar creëren we authentieke en prikkelende content die onze klanten intern en extern inzetten, en verspreiden we onze straffe storytelling via de juiste kanalen, op het juiste moment. Je kan op ons terugvallen voor het volledige plaatje: van een grondige analyse, een heldere strategie en EVP tot een meeslepend verhaal, een visueel concept dat de aandacht trekt en een sterke kanaalstrategie, maar evengoed voor referral- en onboardingcommunicatie. 

Beeld je iemand in die je dromen doet uitkomen … De afgelopen 15 jaar bedacht en organiseerde meetmarcel volop unieke evenementen – of liever: onvergetelijke momenten. Verbeelding tot leven wekken: dat is wat we doen. Daarbij gaan we nooit voor minder dan de perfecte uitvoering. Drie jaar op rij werden we verkozen tot ‘Event Agency of the Year’, wat van ons het meest bekroonde event agency in België maakt. 

Mortierbrigade is een van de meest succesvolle – en meest bescheiden – creatieve agencies uit de Belgische geschiedenis. Onder het motto ‘who dares wins’ brengen we sinds 2004 merken tot leven. Wat ons dat al opleverde? 10 Effies en meer dan 40 Cannes Lions, waaronder een in Titanium. We zijn verkozen tot tweede beste ‘Independent European Agency of the Year’ op Eurobest 2022, en tot ‘Agency of the Decade’ door Creative Belgium. Momenteel mogen we ons Agency of the Year 2022 noemen.  

Waar Onlyhumans zich sinds 1999 mee bezighoudt? Met merken helpen om impact te maken en om de juiste snaar te raken bij hun doelgroep, door te focussen op wat mensen écht bezighoudt en door authentieke verhalen te vertellen. Voor die verhalen is research nodig, maar vooral: een visie. Dat betekent dat je een standpunt inneemt en erbij blijft. Onze strategie leidt tot een brede waaier aan content formats die een consistente boodschap verspreiden over alle touchpoints. Want een merk heeft niet alleen nood aan persoonlijkheid; het moet ook trouw blijven aan zichtzelf. 

Als een van de brandingpioniers van België zette Today deze expertise mee op de kaart in ons land. De meeste merken die we de voorbije 20 jaar onder handen namen, staan vandaag nog als een huis. Da’s misschien omdat we weten dat een goeie merkstrategie niet bestaat uit 100 slides waar je kop noch staart aan krijgt. We scheppen altijd eerst duidelijkheid. Daarna creëren we met scherpe visuele, verbale en sonic designs tijdloze merken die werken. 

Who Owns The Zebra brengt de experten van Next Apps en Code d’Or samen in één team. Met respectievelijk 10 en 18 jaar ervaring in app en web development zijn we echte iconen in de digitale wereld. Samen gaan we verder dan dertien-in-een-dozijn apps en websites bouwen. Onze digitale producten en experiences zijn maatwerk dat digitale groei mogelijk maakt en bedoeld is om jarenlang mee te gaan. We doen niets liever dan problemen uitklaren en eenvoud vinden in complexiteit. Zo komen we tot intuïtieve oplossingen die gebruikers boeien en waarin ze zich thuis voelen. In een sector die vaak focust op individuele projecten, springen we uit de band met onze voorkeur voor hechte partnerschappen en langetermijnsamenwerkingen. 

HALLO DAAR

We leggen de lat hoog, maar houden de drempel laag. Laat ons dus gerust weten hoe we jou kunnen helpen.

Contacteer ons